Genel Bilgiler
Yönetim hem zevkli hemde sorumluluk isteyen bir faaliyettir.Birçoğumuz günümüz şartlarında yoğun bir tempo içinde çalışmaktayız. Akşam yorgun argın geldiğimiz evimizde bir de apartmanın sorunları ile uğraşmak gerçekten bıktırıcı olabilir.
Bu durumdan kurtulmak veya en azından hayatınızı daha kolay yaşanır hale getirmek için birkaç önerimiz var.
ÜCRETSİZ MAKBUZ YAZIM PROGRAMI
Öneri
Yönetimi basit bir apartman yönetiyorsanız (Belli bir avans topluyorsunuz veya sizden önceki yönetim apartmanın birikmiş parasını size devretti bu paradan harcıyorsunuz ve bir sonraki ay da harcadığınız miktarı komşularınıza paylaştırıyorsunuz.)
- Bu Ücretsiz siteye üye olun.
- Bir kereye mahsus 30 dakikanızı ayırarak en basit hali ile Komşularınızın adlarını girin (Şayet Makbuzlarda basılsın istiyorsanız-Yoksa makbuzlar D-1,D-2....D-30 şeklinde basılır)
- Her ay yaptığınız harcamalar toplamını girip ***Paylaştır*** tuşuna basınız.
- Şayet binanızda masraflara daha az katılan küçük Daireler varsa elle düzeltiniz.
- Masraf Makbuzlarını printerinizden artık çıkartabilirsiniz. (Standart A-4 ebadındaki her kağıda 2 suret olarak basar.
- Kapıcınız ile makbuzları yollayıp parayı almak kaldı.
- İsterseniz Liste yazdırıp Panoya da astırabilirsiniz.
- Her ay bu işlemi yapmak için siteye girdiğinizde komşularınızın adları otomatik olarak gelecektir. Değişen kiracılar varsa düzeltmeyi unutmayın.
ÜCRETSİZ BORDRO PROGRAMI
Öneri
- Apartman kapıcısına her ay SSK bordrosu yapmak sık sık değişen asgari ücret üzerinden kapıcının yatacak primlerini hesaplamak artık aynı derecede kolay.
- Yine siteye Üye oluyorsunuz.
- Kapıcınızın ad soyad ve işe giriş tarihi ile günlük Brüt aldığı ücreti bir kere giriyorsunuz giriyorsunuz.
- Gerisini program hesaplıyor. SSK ya verilmek üzere bordronuzu ve kapcınıza imzalatacağınız suretini tabii ki printerinizden çıkartıyorsunuz.
- Ödeme yaparken çalışan personelinizin imzasını almayı unutmayınız.
- Bir sonraki ay personeliniz değişmediği müddetçe sistem kapıcınızın isim soyad SSK nosu gibi bilgileri hatırlayacaktır.
- Ayrıca asgari ücretin değişmesi veya ek mevzuat değişiklikleri sizlere duyurulacaktır.
PROFESYONEL (APT-SİTE-UYDU KENT) YÖNETİM PROGRAMI
ÖneriYönetmek durumunda olduğunuz binalar daha karışık hesaplama özelliklerini gerektiriyorsa işte tam size göre bir profesyonel program.
NELER YAPABİLİRSİNİZ
- Apartmanınıza İşletme projesi yapabilirsiniz.
- Dairelerin Kiracı ve Mal sahiplerinin bütün bilgilerini tutabilirsiniz. ayrı masraf kalemlerini paylaştırabilirsiniz.
- Bütün muhasebe borç alacak durumları ile bankaları kontrol edebilirsiniz.
- Farklı Giderleri (Arsa payına-Dairedeki kişi sayısına-Daire metrekaresine-Dilim sayısına-veya aklınıza gelecek başka bir kritere göre) dağıtabilirsiniz
- Diğer programlar gibi proje kalemlerini için dairelere her ay borç tahakkuk ettirmenize gerek yok.
- Her türlü raporu esnek bir biçimde alabilirsiniz.
- Her türlü istisnayı (Asansör giderlerine katılmayan giriş katları gibi) girebilirsiniz
- Borcunu ödemeyenlere farklı giderler için farklı ceza faizleri uygulayabilirsiniz. (Örn.Doğal gazı ödemeyen %10 ama genel gideri ödemeyen % 8 gibi)
- Özetle bir Uydu kenti yönetebilmek için ihtiyacınız olan herşey bu programda var.