• OZENGROUP
  • OZENGROUP
  • OZENGROUP
  • OZENGROUP
  • OZENGROUP

Güvenlik

  • Giriş
  • Kriz Yönetimi
  • Alışveriş merkezini ziyaret eden kişilerin çevresinde bulunan kişilere zarar verilmesi engellenmelidir,
  • Tüm alarım sistemleri 7/24 aktif bir şekilde çalıştırılmalıdır,
  • Yangın tedbirleri eksiksiz bir şekilde alınmalı ve personele acil müdehale yapması için gerekli teknik ve pratik eğitimin verilmesi gerekmektedir,
  • Otopark yönetimi dijital olarak denetim altına alınarak gelir kaynağı elde edilebliir,
  • Kılık - kıyafet, beşeri ilişkiler eksiksiz ve alışveriş merkezi sinerjisine uymalıdır,
  • Alışveriş merkezinin güvenilir olduğu imajı herkes tarafından anlaşılacak seviyede olmalıdır,
  • Gerçekleşebilecek risklerin analizi yapılamlı ve gerekli tedbirler alınmalıdır,
  • Taşeron firma ile çalışıyorsanız, alışveriş merkezinin imajını zedelemeyecek nitelikte firmalar seçilmelidir,
  • Personelin devir hızı ve motivasyonu alışveriş merkezinin imajına uygun olmalıdır,
  • Eğitimlerin ne denli önemli olduğu vurgulanmalı ve periyodik olarak tekrarlanmalıdır,
  • Acil durumlarda alınması gereken önlem ve tedbir araçları herkesin ulşabileceği noktalarda olmalıdır,
  • Gerekli pratik eğitim yapılmalı, provalar ile eğitimlerin ne derece etkili olduğu belirlenmelidir,
  • Doğal krizler ve insani kaynaklardan dolayı ortaya çıkan krizler için acil durum tedbirleri alınmalıdır,
  • Kriz döneminde durumu idare edebilecek nitelikli personel yetiştirilmelidir,
  • Kriz araç-gereçleri her zaman aktif durumda çalışır durumda bulundurulmalıdır,
  • Kriz yönetimi şartlara bağlı olarak her zaman güncellenmelidir,